11 februar 2013

About me


Welcome to my new blog.

It's about my life in drawings - mostly - and maybe some photos.

I live in Copenhagen - mostly

My work looks like the picture and I draw only in my spare time or actually I draw really much to meetings (and when I'm bored). Sometimes it's the same.

Right now I have no more to say! Just getting started blogging ....

I live by the motto: Better late than never!

Velkommen til min nye blog. Den skal være om mit liv i tegninger og måske nogle fotos. Jeg bor i København det meste af tiden. Mit arbejde minder om det på tegningen og får mest kun tegnet i min fritid. Eller rettere - jeg får faktisk tegnet en MASSE til kedelige møder (og når jeg keder mig). Hvilket tit er det samme. Nu har jeg ikke mere at sige! Jeg er jo lige startet med at blogge.

Jeg lever efter mottoet: Bedre sent end aldrig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar